Пріоритет діяльності служби зайнятості – підвищення якості надання соціальних послуг клієнтам

Ситуацію на ринку праці регіону, результати роботи у напрямку надання соціальних послуг населенню і роботодавцям у січні – червні 2021 року, основні завдання щодо підвищення їх ефективності обговорили на нараді, що відбулася вчора, 28 липня, в обласному центрі зайнятості.

У заході взяли участь директори центрів зайнятості, філій обласного центру зайнятості та керівники структурних підрозділів обласного центру зайнятості.

Лілія Колесник, директор обласного центру зайнятості, у своєму виступі проаналізувала роботу центрів зайнятості області у поточному році порівняно з відповідним періодом у 2020 році та охарактеризувала ситуацію на регіональному ринку праці. Також окреслила основні завдання діяльності служби, враховуючи норми чинного законодавства про зайнятість населення та ін.

«Серед завдань нинішнього року – активізація роботи з роботодавцями щодо вивчення поточної і перспективної потреби в працівниках та зменшення рівня зареєстрованого безробіття», – підкреслила Л. Колесник.

Під час свого виступу Наталія Невідома, заступник директора обласного центру зайнятості – начальник відділу організації профорієнтації, наголосила на дотриманні технологічних процедур, коректному внесенні даних в базу ЄІАС та доповіла про результати роботи й організацію якісного надання соціальних послуг роботодавцям і громадянам, які шукають роботу.

Про шляхи налагодження ефективних комунікацій центрів зайнятості з соціальними партнерами, об’єднаними територіальними громадами у напрямку вирішення головних завдань, покладених на службу зайнятості, йшлося в доповіді Богдана Стояна, заступника директора обласного центру зайнятості.

Поточні питання роботи та досягнуті напрацювання у напрямку підвищення якості надання послуг клієнтам служби зайнятості обговорили з директорами філій та базових центрів зайнятості й керівники структурних підрозділів обласного центру зайнятості.

Підбиваючи підсумки наради, Л. Колесник визначила коло пріоритетних завдань діяльності служби зайнятості до кінця поточного року та зазначила, що робота фахівців центрів зайнятості області, всі послуги як роботодавцям, так і шукачам роботи повинні надаватись у повному обсязі і бути якісними.

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Кіровоградського обласного центру зайнятості