Лінгафонноий кабінет – . сучасний технічний засіб для  навчання 

Одним із перспективних напрямів в інформатизації освітнього процесу у КЗ “Олександрівський ліцей № 2”  є функціонування з 2022 року сучасного технічного засобу для  навчання  – лінгафонного кабінету.

Лінгафонний кабінет  є важливою складовою процесу вивчення у закладі англійської та німецької мови. Вчителі іноземної мови працюючи у кабінеті, використовують цілий комплекс технічних засобів для навчання, який складається з мультимедійного проєктора,  SMART-дошки, комп’ютера для вчителя та 15 персональних комп’ютерів для учнів з аудіозасобами. В  якості інтерактивного мультимедійного середовища педагоги застосовують програмний комплекс Nibelung, що дає можливість організувати роботу здобувачів освіти у групах або парах; передати учням на їхні персональні комп’ютери аудіо- та відеоматеріали, різні текстові документи. Діти можуть самостійно працювати із програмним цифровим магнітофоном, програвати аудіо- та відеофайли, робити запис аудіо та передавати вчителю. Для перевірки знань використовується вбудована система тестування. А також є можливість для формування, роздачі та  збору файлів для домашнього завдання.

Завдяки використанню програмного комплексу Nibelung на уроці іноземної мови вдається створити динамічну інтерактивну взаємодію усіх учасників освітнього процесу, оперативно визначити рівень розуміння учнями навчального матеріалу; підвищити уважність й активність дітей на уроці; відстежити рівень успішності всього класу й індивідуальних результатів учнів.

Безсумнівною перевагою  лінгафонного кабінету є активізація освітнього процесу, технологічність та результативність за рахунок посилення наочності, інтерактивної взаємодії та спілкування в інформаційно-освітньому просторі.

Одним із активних користувачів лінгафонного кабінету у КЗ «Олександрівський ліцей №2» є вчителька німецької та англійської мови  Охріменко Олена Володимирівна. Використовуючи під час уроку сучасні засоби навчання, мультимедіа-технології та інтерактивний контент, Олена Володимирівна сприяє формуванню предметної компетентності учнів та забезпечує можливість інтенсифікації навчання й підвищення мотивації здобувачів освіти до вивчення іноземної мови шляхом урізноманітнення інструментарію сучасного уроку презентаційними, аудіо- та відео можливостями. Свої уроки проводить в інтерактивному форматі, використовуючи різноманітні вправи та інструменти, що допомагають учням краще запам’ятовувати та усвідомлювати мовний матеріал.

Захоплюючись нестандартними формами роботи, здобувачі освіти не помічають, що вчаться, пізнають та легко запам’ятовують нове, орієнтуються в різних ситуаціях, поповнюють словниковий запас, розвивають вміння працювати  з цифровими пристроями. Інтерактивні елементи пробуджують зацікавленість учнів, активізуючи їх пізнавальну діяльність, як на рівні свідомості, так і підсвідомості та залучають їх до активної роботи на уроці.

Завдяки можливостям лінгафонного кабінету вчителі іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей №2» Москаленко Л.В., Охріменко О.В., Поцелуйко Т. О., Волошаненко Л.Ю. пожвавлюють освітній процес, суттєво підвищують інтерес дітей до вивчення іноземної мови, створюють відчуття доступності, віри здобувачів освіти у власні сили та здібності. І, водночас, для вчителів  закладу це нова можливість навчатися разом з учнями та отримувати задоволення від захопливого процесу пізнання.