Адміністративні послуги, які фізичні особи можуть отримати у ЦОП

    До уваги громадян,    ГУ ДПС у Кіровоградській області  інформує,  що у Центрах обслуговування платників Державних податкових інспекцій громадяни можуть отримати низку послуг, зокрема, щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, довідки про доходи чи про подану декларацію тощо.

Перелік адміністративних послуг, які фізичні особи можуть отримати у Центрах обслуговування платників Державних податкових інспекцій:

– Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про Реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (РНОКПП) – термін виконання 3 робочі дні;

– Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – термін виконання 3робочі дні;

– Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/ джерела виплачених доходів та утриманих податків  – термін виконання 3 робочі дні;

– Підтвердження статусу податкового резидента України – термін виконання 10 робочих днів;

– Видача довідки про доходи – термін виконання 10календарних днів;

– Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) – термін виконання 10календарних днів.

Аби отримати вказані послуги, необхідно звернутися безпосередньо до працівників ЦОП, або ж скористатися електронними сервісами податкової служби. Останній спосіб є значно зручнішим, адже Електронний кабінет платника дає змогу взаємодіяти з податковою не відвідуючи її особисто.

Щоб отримати доступ до усіх функцій Електронного кабінету платника, слід увійти до його приватної частини за допомогою Кваліфікованого електронного підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (детальніше – https://cabinet.tax.gov.ua/help/login.html#label-login).

Аби отримати конкретну послугу, потрібно обрати відповідну у верхньому полі кабінету та натиснути «Створити» Потім перевірити правильність заповнення реквізитів запиту, внести відомості щодо адреси місця проживання, паспортного документа та інші необхідні дані; підписати документ КЕП та натиснути «Відправити».

Через деякий час має надійти:

Квитанція № 1 – повідомлення про прийняття запиту;

Квитанція № 2 – власне відповідь на запит, наприклад, відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Детальніше з переліком адміністративних послуг для громадян та алгоритмом їх отримання можна ознайомитися за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/individual.html. Електронний кабінет платника – https://cabinet.tax.gov.ua/.