ЕК для громадян – зручний сервіс ДПС України для фізичних осіб

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує.

Електронний кабінет залишається одним з найпопулярніших сервісів Державної податкової служби України. Адже це найбільш зручний та ефективний спосіб взаємодії з податковими органами. Перевагами Електронного кабінету є те, що він працює на персональному комп’ютері або смарт-пристрої цілодобово в режимі онлайн без встановлення додаткового програмного забезпечення.

В окремому меню Електронного кабінету «ЕК для громадян» об’єднано сервіси для фізичних осіб. В «ЕК для громадян» громадяни отримують доступ до власної особової інформації:

– реєстраційних даних;

– даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

– сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

– стану розрахунків з бюджетом.

За допомогою Е-кабінету громадяни мають можливість:

– подати заяву для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ф. № 1ДР);

– подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ф. № 5ДР);

– подати податкову декларацію про майновий стан і доходи;

– отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

– листуватись з органами ДПС;

– подати заяву про включення до Реєстру волонтерів;

– сплатити податки через режим «Стан розрахунків з бюджетом».

Нагадуємо, що увійти до Електронного кабінету можна за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.