ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СТРАХУВАЛЬНИКІВ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКУ

З 01 січня 2023 року листки непрацездатності (“лікарняні”) перевіряє і фінансує не Фонд соціального страхування, а Пенсійний фонд України.

Що змінилося для страхувальників (тобто роботодавців)?

1.   ФОРМА ТА МІСЦЕ ПОДАННЯ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКУ

Щоб отримати кошти для оплати листків непрацездатності, страхувальник має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми страхових виплат застрахованим особам:

в електронному вигляді – через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;

або

в паперовому вигляді – на паперових носіях до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

2. ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКУ:

за електронними та паперовими листками непрацездатності складаються окремі заяви-розрахунки;

до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування;

заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.

3. ТЕРМІН ФІНАНСУВАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ

Фінансування страхових виплат здійснюватиметься централізовано Пенсійним фондом України протягом ТРЬОХ ДНІВ після надходження заяви-розрахунку (а не 10 днів, як було раніше). Кошти зараховуватимуть на окремі банківські поточні рахунки, які страхувальник відкриє в банках для зарахування страхових коштів.

4. БЕЗ ДОГОВОРУ ПРО ВИЗНАННЯ КЕП

Роботодавцям для подання заяв-розрахунків за листками непрацездатності НЕ ПОТРІБНО укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП, як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ.

УВАГА! Для консультацій страхувальників з питань заяв-розрахунків за листками непрацездатності відкрито додаткову “гарячу” лінію:+38(099)662-93-91.