Як захистити свої права як споживача фінансових послуг?

Через бажання отримати гроші швидко ми можемо спостерігати тенденцію активного використання кредитів. Деякі громадяни неуважно читають умови договору, що призводить до неприємностей у майбутньому.

  • Що робити, якщо немає змоги платити кредит?
  • Як діяти коли кредит не брав, а колектори турбують?
  • Чи може банк арештувати рахунок, на який людина отримувала зарплату або пенсію?
  • Банк самовільно змінив тарифи або комісії за користування послугами. Як бути?

Такі питання обговорювали під час семінару в Кропивницькому районному секторі №1 філії Центру пробації в Кіровоградській області з юристом Олександрівського бюро правової допомоги Владиславом Явірським.

«Якщо вам телефонують через кредит незнайомої людини, ви повинні звернутися з письмовою скаргою на ім’я керівника банку чи фінансової установи, оскільки фінансова установа не має права телефонувати за номером, який не належить позичальнику/поручителю», – зауважив Владислав Явірський, фахівець бюро.

Дізнайтеся більше про надання безоплатної правової допомоги за посиланням: https://linktr.ee/legalaid.gov.ua